reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Košela

Ján Košela

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som nahnevaný na politickú situáciu na Slovensku a z toho, že drvivá väčšina nás - Slovákov je proste nepoučiteľná. My to máme asi v krvi. Pritom stačí otvoriť oči, poobzerať sa. Ale hlavne vidieť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ako som (ne)mal psa

Ján Košela

Ako som (ne)mal psa

Sotva prešlo pár dní a synátor o inom nebásni ako o tom, že by chcel havinka. Začal som uvažovať o možnosti nejakého psíka si zaobstarať. A v ten večer sa to stalo.

  • 22. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 929x
  • 0
Výlet na Kubu Island v Botswane (foto)

Ján Košela

Výlet na Kubu Island v Botswane (foto)

V júni 2010 sme sa ja a Jakub vydali na cestu k magickému miestu Kubu Island, o ktorom sme sa dopočuli od jedného veľmi špeciálneho človeka, pána Haneka. Ten nám vysvetlil, že máme ísť do neďalekej dedinky vzdialenej od mesta Orapa len asi tridsať kilometrov. Odtiaľ vraj prejdeme kúsok cez soľnú planinu a sme tam. Lenže pán Hanek žil už asi tridsať rokov v JAR a teda darmo hovoril po česky, vyjadroval sa africky. To sme my ale vtedy ešte nevedeli.

  • 16. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 539x
  • 0
Planétkové svety

Ján Košela

Planétkové svety

V tomto fotočlánku prezentujem svoju hobby tvorbu - fotografie v štýle 360° panorámy (cca. 15 fotiek každá, niektoré aj 24) prezývanej aj "planétka". Nemám žiadne špeciálne príslušenstvo, niektoré planétky sú fotené z ruky, pri nočných je statív nevyhnutnosťou.

  • 7. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 701x
  • 7
Spomienkový protest Gorila - foto

Ján Košela

Spomienkový protest Gorila - foto

Vážení, v tomto štáte to nie je v poriadku... Učiteľom odkazujem, aby neštrajkovali len jeden deň. Nech vyhlásia štrajk až do odvolania. A nech si spíšu podmienky, ktoré zlepšia celé Slovensko. Koniec koncov, sú učitelia, mali by sa medzi nimi nájsť odborníci pre každú sféru, či?

  • 13. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 718x
  • 1
Bola raz jedna nedeľa v Pakistane

Ján Košela

Bola raz jedna nedeľa v Pakistane

Keďže môj výzor jednoznačne dával najavo moju cudziu štátnu, a asi viditeľne aj kontinentálne inú príslušnosť, bolo mi zrejmé že ma budú:a) všetci otravovaťb) všetci uprene pozorovaťc) nechápavo obzerať

  • 13. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 554x
  • 1
reklama
Ako sme šli na slony

Ján Košela

Ako sme šli na slony

Dohadovali sme sa kto pôjde a kto ostane. Vedel som, že idem aj ja. Ideme traja. Vyrážame zhruba hodinu pred svitaním. Čaká nás dlhá cesta do národného parku Makgadikgadi (pozn. autora: čítaj makadykady)v Botswane. Vraj tam môžeme vidieť voľne žijúce slony.

  • 6. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 828x
  • 0
Ako sme šli na červenú

Ján Košela

Ako sme šli na červenú

O tom, že v Pakistane je život iný, netreba dlho rozmýšľať. Očami našinca je každá bežná životná situácia vnímaná inak ako doma, najmä spôsob akým sa čo-to udeje... Mne sa počas služobky v Karáčí napríklad raz prihodilo, že môj šofér prefrčal cez križovatku na červenú. No dobre, nestalo sa to len raz, pretože tam je premávka dosť šialená, ale toto jedno konkrétne prefrčanie mi ostalo v pamäti zaryté viac, pretože som sa dostal do kontaktu s mužmi zákona v tejto exotickej moslimskej krajine.

  • 4. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 436x
  • 6
Modrá paranoja

Ján Košela

Modrá paranoja

Píšem Vám narýchlo, kým tu nie je sestrička. Modrá je farba. Fu, to mám ale postreh, čo? Ale všimol som si aj niečo iné. Všetko nám zmodrieva. Venujem do pozornosti najmä tým, ktorí radi čítajú o celosvetových sprisahaniach. Prišiel som totiž na stopu veľmi nebezpečnému zisteniu. Svet chcú ovládnuť Šmolkovia.

  • 18. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 419x
  • 8
Večera á la Pakistan

Ján Košela

Večera á la Pakistan

Stala sa mi taká vec. Dostal som pozvanie na večeru. Do reštaurácie, v ktorej vraj osem rokov predo mnou nebol žiadny Európan.

  • 21. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 239x
  • 7
Svadba á la Pakistan

Ján Košela

Svadba á la Pakistan

UF! Ako začať? Nuž, asi klasicky... Stala sa mi taká vec. Dostal som pozvanie na svadbu.

  • 31. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 087x
  • 17
reklama
Hláškový blog

Ján Košela

Hláškový blog

Stala sa mi taká vec. Stalo sa to pred nejakým časom. Bol som na jednej akcii s priateľmi a všetko bolo super. Zaznela tam akási kultová hláška, ktorú mi nedalo nezapísať si. Tak som si ju zapísal. Napísal som si ju do mobilu ako koncept smsky. Potom prišla zase nejaká akcia a nejaká tá hláška pribudla.

  • 25. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 383x
  • 5
Smutný blog

Ján Košela

Smutný blog

Stala sa mi taká vec. Dnes som vzal do rúk miestne noviny a neveril som vlastným očiam. Zapol som počítač a na Internete som našiel video Iránskeho dievčaťa, Nedy, ktorá bola zastrelená ostreľovačom a zomrela na ulici, pričom ľudia, ktorí boli nablízku sa ju snažili zachrániť.

  • 22. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 499x
  • 6
„Matka zem...“ – „Áno, tam ideme!“

Ján Košela

„Matka zem...“ – „Áno, tam ideme!“

Stala sa mi taká vec. Vyhral som. Vyhral som niečo, čo je jedna z najlepších vecí, aké som kedy vyskúšal. Tandemový zoskok z lietadla padákom z výšky troch kilometrov. Už na prvýkrát to znie lákavo. Prišiel deň D, išiel som, skočil som, prežil som a zaľúbil som sa do toho pocitu, keď človek voľne padá a vejú mu líca.

  • 17. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 005x
  • 1
Všetko sa rozpadá

Ján Košela

Všetko sa rozpadá

Stala sa mi taká vec. V minulosti som písal o tom že som v Pakistane, nuž som tu zase. V tom istom hoteli, ale v inej izbe. A asi tam je pes zakopaný. Tým nemám na mysli, že to tam tak páchne, ale asi som objavil najhoršiu izbu v celom hoteli.

  • 10. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 129x
  • 0
Výskum chrápania

Ján Košela

Výskum chrápania

Ak niekto môže robiť seriózny výskum, aby zistil na akej podložke sa najlepšie kĺže ovca, tak prečo by sme nemohli spraviť aj výskum, ktorý by bol o niečo užitočnejší? Čo takto skúmať chrápanie?

  • 8. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 989x
  • 12
reklama
Ako mi preskočil(o)

Ján Košela

Ako mi preskočil(o)

Kľudne sa prechádzam po lúke. Slnko svieti. Hreje, ale nepáli. Zavriem oči, kráčam. Je mi jedno kam sa dostanem. Cítim ako sa mi pod nohami lámu steblá trávy. Je vysoká a šuchoce pod mojimi krokmi. Počuť cvrčky. Krásny to letný deň.  Otvorím oči a zrazu mi preskočí.

  • 3. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 974x
  • 4
Kontrola

Ján Košela

Kontrola

Ani nie tak dávno sa stala veľmi nepríjemná vec v Islamabáde. Chlapík si naložil plnú „tatrovku výbušnín a napálil to do hotela.

  • 6. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 247x
  • 4
Nový biznis?

Ján Košela

Nový biznis?

Len si predstavte, ale fakt len čisto hypoteticky, že by existoval obchod, kde človek príde a kúpi si živelnú pohromu.  Vo výklade by boli tornáda rôznych veľkostí, nejaká tá tsunami, prípadne krásny lesný požiar...

  • 31. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 112x
  • 4
Hoplá

Ján Košela

Hoplá

Stalo sa to v krásny slnečný deň. Boli sme traja. Prechádzali sme sa po stavbe a fotili čo sa dalo. Boli sme sa pozrieť pri mori. Odfotili sme sa tam. Boli sme na streche obrovskej budovy starej časti elektrárne a tam sme sa tiež odfotili.

  • 28. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 358x
  • 4
Pivo

Ján Košela

Pivo

Pobyt v moslimskej krajine má zjavné plusy aj mínusy. Zaujali ma niektoré mínusy okrem iného aj preto lebo som Slovák. My to proste máme v povahe. Niekde v génoch sa nám vrtí malý pupkatý pivár, ktorý proste aspoň raz za čas potrebuje svoju dávku. Niekedy rozmýšľam, či tých pivárov v génoch nemám plný šenk.

  • 28. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 670x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu